- inte som alla andra..

Alla inlägg under juli 2009

Av oliviia - 22 juli 2009 13:56

Dagens bild ;

Av oliviia - 22 juli 2009 13:53

Dagens låttips ;

Av oliviia - 22 juli 2009 13:41

sticker till umeå imorgon (:
kommer sakna alla.. tar kanske med datron, men tyvärr inget internet, så bloggar inte då |:

tog foto igår med vännerna (: blev jättefina...
lägger ut ett smakprov till er (:
även en video kommer (:
, som vanligt (:
ska nog göra det till en "daglig" sak..
ja, det ska jag !
göra en kategori, lägga in dagens video, bild och något annat kul (:
från och med idag . !
ja, helt klart !
kanske även ngt låttips.. (:
*idé från www.twilightsaga.bloggagratis.se*
tyvärr bloggar hon inte mer där nu ):
fan. det var ju en av mina favorit twilight-bloggar . !
aja, det finns fler...

men som jag yrar om mina tankar nu !
nejj, nu måste jag packa & städa om jag ska kunna ha med mig några kläder alls till umeå !

ha en skön vecka, kommer hem nästa onsdag (:
/ kram Oliviia

Av oliviia - 11 juli 2009 15:07

uppdate ; åker på torsdag, inte onsdag och kommer hem på onsdag, inte torsdag . förlåt för min yrighet ! ;$ <3


förlåt-förlåt-förlåt-förlåt-förlåt-förlåt-förlåt-så jättemycket för att jag har varit så här inaktiv !
kommer bli det ännu mer eftersom imorgon åker jag till gbg(kommer hem på lördag) & sen på onsdag(nästa vecka) åker jag till umeå(kommer hem på torsdag näst-nästa vecka) !

nej, när jag kommer hem måste jag ta mig i kragen & börja blogga !

veckan då ;

  • måndag- vänner
  • tisdag- vänner
  • onsdag- vänner&träning
  • torsdag- vänner&match
  • fredag- vänner&till farmor
  • lördag- farmor&probably fräänds (:
  • söndag- åka upp till göteborg - cup på gothia

    +++ kommer en liten kul video ;D

Presentation

Omröstning

Vad tänker du på när du hör ordet KÄRLEK ?
 lycka
 olycka
 vill inte ens tänka det ordet
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards